Due date

Jaha. Idag var det ju tänkt att lillen i min mage skulle titta fram, men han verkar inte ha förstått att det finns en maaassa plats att breda ut sig på här ute, så han stannar kvar där inne och plattar till sin mors organ.. Kan säga att det är VÄLDIGT tungt och trångt nu. Jag får inte plats i min egen kropp!!

Istället för att föda barn, har jag motionerats runt på Ikea och marieberg med mamma, pappa och min systerdotter Alice idag. Har köpt tofflor, och en massa kläder och saker till bebis. :) Eftersom min sambo jobbar natt, så får jag väl roa mig själv ikväll. Ska nog ta ett varmt bad tror jag. :) Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme inatt! Imorgon ska ni få se lite nya grejer jag köpt. :)

3 kommentarer:

  1. Ehm, whaaat?! Nej, det är inget jag märkt. Jag brukar dock bara vara på samma affärer/ställen och de flesta känner igen mig.

    Fast iofs. Jag var riktigt fet förut, och då fick jag nästan aldrig hjälp i diverse klädbutiker. De var mycket snäsigare och bara allmänt otrevligare. Samtidigt som jag kan förstå att det någonstans är roligare att hjälpa någon som kan ha större del av det som finns men det är ändå respektlöst mot individen!

    SvaraRadera
  2. svar: wuhuu! trendsetter :D jag köpte min i stockholm. den kostade tio spänn, men jag hade minsann 10% rabatt, så det blev nio kronor. HAHA! :)
    ska bli spännande att se fjärilen sen.

    förstår att det antagligen är lika spännande, om inte mer, för er att få träffa bebben snart! :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Har massa nya bakgrunder, funderar på att visa alla i ett inlägg :) blir mycket fräsigare bilder med roliga färger bakom =)

    SvaraRadera