Big Bold Mascara

Hallå!

Har varit ute i Marieberg hela dagen och hämtat ut barnvagnen, köpt bilbarnstol och kläder till bebis. Jag letade efter skor och jacka till mamman, men hittade inget. Istället fick en ring från glitter och en ny mascara följa med hem. Big bold mascara för att vara exakt! Mina förväntningar på denna är skyhöga, så jag hoppas den lever upp till mina förväntningar. Någon av er som redan testat den? Jag tänkte iaf prova den imorgon, så då får ni se resultatet! :)

Big Bold mascara från Isadora (bild från google)

Nu på kvällen när vi kom hem har vi gjort om lite i badrummet. Mitt skåp där jag stod och sminkade mig förut har tagits bort, och nu har vi en hylla där som ska fyllar med blöjor och allt sånt som hör blöjbyten till. Så mitt smink har fått flytta in i skåpet ovanför handfatet, och jag har sorterat och hållt på i minst en timme. Men nu är det klart och jag hoppas det blir bra det här, tills jag får min efterlängtade sminkstation.  Bilder kommer imorgon!

4 kommentarer:

  1. Åh den vill jag också prova, min mascara är snart slut så jag funderar starkt på att köpa denna =)

    SvaraRadera
  2. Alla som testat den säger att den är super - att den verkligen ger myyycket volym! Däremot säger alla samma sak; ha en franskam eller en ren mascaraborste nära till hands. Den klumpar tydligen fransarna... :(

    SvaraRadera
  3. Frida, Jag kan absolut rekomendera den!

    Lisa, Det behövdes icke! :D

    Josephine, Ja det var den faktiskt! Heja heja!

    SvaraRadera