Dagens makeup - Fluffy Care bear


Hej!
Nyss hemkommen från jobbet, och har tryckt i mig ett gäng kakor. Har gått och tänkt på kakor hela dagen. Haha..
Här kommer dagens makeup, som jag blev väldigt nöjd med. Inspirationen till denna fick jag av en kollega, hon hade en liknande sminkning för några veckor sedan, men med lite andra färger och pennor, och så tror jag hon spexade till det med fransarna "doll".
På tal om lösfransar har jag blivit sugen på att börja använda det, så det kommer nog en del fransar innom kort!




Jag har använt:

Ögon
HTL Saturn, mus
C/S Bordeaux (lila), mus
E/D Hectic (grön), mus
E/P Tropical (grön), mus
M/S Satin (vit)
E/D Pink star (rosa), Mist
E/D Notos star (blå), Mist
E/D Mell star (lila), Mist
Cake eyeliner black, Mist
Masterpiece Max, Max factor

Ögonbryn
M/S Deadly, mus

Kinder
Prism, mac
Blush Lust, mus

Läppar
Twin gloss Lead, mus

2 kommentarer: