Glad överraskning!

Hej på er!

Ledsen för uteblivet bloggande idag. Jag vaknade av att telefonen ringde, det visade sig vara min vän Jannica som kommit hem på semester från Australien som stog utanför dörren! Där kan vi snacka yrvaken shock! Jag visste att hon snart skulle till Sverige, eftersom hon råkade försäga sig på facebook, men hon har vägrat tala om när hon skulle komma. Det var nog det bästa uppvaknandet någonsinn! :) Har inte sett henne sen i vintras.
Det blev en blixtvisit, för hennes pappa hade möte här i stan, sen skulle de åka hem igen. Hon har såklart många att träffa nu när hon är hemma, och vill väl passa på att umgås med familjen så mkt som möjligt. Men vi bokade in en heldag innan hon åker hem igen. :)

När hon hade åkt så tvättade jag bebiskläder, försökte sätta ihop babyskyddet till bilen, och stökade runt lite allmännt här hemma. Sen tyckte min kropp att det fick vara nog, så efter det har jag mest legat i soffan och bara tagit det lugnt. Det behöver man ibland, speciellt när man är höggravid!

Men imorgon kommer jag blogga som vanligt!

Kram på er!

1 kommentar: