Nivea eye makeup remover Doubble effect

Jag köpte den här ögonmakeupsremovern för några veckor sen. Jag tror ärligt talat att den är ute efter att döda mina ögon, ta kol på min syn, GÖRA MIG BLIND helt enkelt. Den bränner i ögonen! 
Sen jag började köra med high tech lighter som eyeprimer så är det svårare att få bort sminket med en vanlig remover, så jag köpte denna. Alla vet ju att fett löser fett, så jag ville ha en med olja i helt enkelt. Det går jättebra att ta bort sminket med den, den är verkligen effektiv. Men får man in minsta lilla av den i ögonen, vill man bara skrika! Den bränner för övrigt på huden också, om man trycker för hårt, eller drar för många gånger. 

Bläää för denna!!! Tusen tummar ner!

Jag har köpt en ny som jag ska prova ikväll, hoppas den är snällare mot mina stackars ögon.

5 kommentarer:

  1. När jag ska ta bort all smink kring ögonen så använder jag Garnier's servetter för att få bort det värsta först. Jag tycker det funkar bäst för då slipper man få flytande vätska i ögonen ;(

    SvaraRadera
  2. Kör L'oreals! Jag har skrivit ett inlägg där jag också dissar denna - den är verkligen hemsk. Jag glömde dessutom att köpa ny varje gånh jag var till affären så jag fick dras med denna i TVÅ veckor! Huden runt mina ögon blev riktigt sliten av den och huden på ögonlocken är fortfarande trött!

    SvaraRadera
  3. Jejja, ja jag kanske borde testa såna?

    SvaraRadera
  4. Häftigt! Jag är inte alls avundsjuk, nej nej. Mest på att jag varken kommit lika långt i karriären eller livet så att det ens är lämpligt med en liten!
    Du borde ju vara jättestor nu, kan du inte bjuda på en ljuvlig magbild någon dag? :)

    SvaraRadera
  5. Ja alltså, du får ju arbeta lite men jag tycker de funkar bäst och man får bort allt. Men köp helst den blå förpackningen från Garnier isf. Den är "blötare" och löser upp bättre. Annars kan det kännas torrt och man får hålla på i evigheternas evighet :)

    SvaraRadera