Crew kit!

Jag dör lite på den nya blåa skuggan, och jag hatar folk som säger så. Men det är sant. Den är så snygg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Detta är vad jag fick i mitt crew kit. <3
C/S Metallic Plum (lila)
M/S Varieté (blå)
M/S Backstage (lila)
E/P Awsome performance
Lip gloss wand Viola
Multi Lash

Perfekt verkligen! Tack tack tack, snälla Mika! Man blir verkligen som ett barn på julafton när man får crew kit. :) Och jag behövde verkligen en ny mascara, då min masterpiece max är slut.

Sminkning med dessa/delar av dessa kommer på måndag! Nu i helgen är jag ledig och ska snart åka iväg och hälsa på min familj. Men några inlägg kommer ploppa upp ändå ska ni se! :)

4 kommentarer:

  1. Min fina kollega Kim fick nightclub istället för varieté, är inte det märkligt? Eftersom jag är mest sugen på den blå blev jag lättad - men nu är JAG tillbaka på avundsjuka ;p

    SvaraRadera
  2. Nää, det kan vara lite olika färger i kiten. Jag fick metallic plum medan mina kollegor fick den guldiga (vad den nu heter).

    SvaraRadera