Maria Montazami för MUS

Mina kollegor som är iväg på kick offen la upp den här bilden på butikens facebooksida förut. (Så jag antar att det är fritt fram att lägga den här med.. hehe.)


Jag blev så avis!! Fatta vad kul att få träffa Maria Montazami! Hon är ju störtskön!
I skrivande stund befinner de sig dessutom på jubimeumsvisningen på Annexet! Jag hoppas någon filmar, för jag vill också se! Känner mig bra dum just nu som tackade nej till att åka iväg. Men det kändes som att det är bättre om den nya tjejen (som ska vicka för mig när jag är mammaledig) får den inspirationen. Kolla vad fina de är mina tjejer!! Och Maria förståss. ;)

Som ni säkert redan vet har MUS i samarbete med Maria Montazami tagit fram ett nudefärgat läppstift, som självklart fått namnet "Maria Montazami". Det kommer inom kort!

1 kommentar:

  1. Whut! Detta läppstift tänker jag minsann köpa, fast tror jag väntar tills jag kommer hem så du kan få vägleda mig och se om det är några andra nödvändigheter från Makeup store som jag "behöver" ;)

    SvaraRadera