Nytt!

Hej! Nu kommer inlägget om de nya produkterna jag köpte här om dagen. "Shiny" och "Skin serum" från MUS.

Shiny är ett nytt tillskott hos MUS. Ett mjukt vax som ger bra stadga i håret och gör det lätt att styla, och det ger en fantastiskt snygg glans! Dessutom luktar det gott. ;)

Skin serum är en djupfuktande primer som man lägger innan dagkrämen. Gör huden silkeslen! Superbra för torr hy, eftersom den fuktar ända ner i tredje hudlagret, och inte bara på ytan.
Nyckelingridienser:
  • Ginko Biloba: Fuktgivande, ger huden fin struktur.
  • Lavendel: Antiseptiskt samt verkar lugnande.
  • Rosmarin: Dödar bakterier och motverkar tillväxt av bakterier.
  • Salvia: Sammandragande, hämmar bakterier. Särskilt bra på slapp hy och hud med stora porer.

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha en recension på skin serum om ett tag! Min hud är trött, slapp å alla porer börjar öka i storlek... :(

    SvaraRadera
  2. Blått har jag redan haft, det syns inte lika mycket. Jag brukade dessutom variera med lila när jag la i extra färg hemma.. Rött har jag också haft, det är inte världens bästa färg på mig. Bäst effekt får jag av rosa som jag har nu, eller grön. Jag har inte bestämt mig än.... :P

    SvaraRadera