Kick off

Idag är jag liiiite bitter. Mina kollegor åker nämligen iväg på Kick off med jobbet idag, och får gå på MUS jubeleumsvisning "Show Girl" imorgon. Jag skulle egentligen vilja åka jag med, men känner att jag är alldeles för höggravid för en sådan tillställning. Temat för höstens look passar ju inte riktigt min gravida kropp. Eller vad säger ni, ska jag klämma mig i en korsett och stilettklackar åka upp? ;) Hehe.. Nää, jag stannar här hemma och håller ställningarna i butiken istället. Crew kit lär ju komma imorgon!! Så pepp!

Ha det så kul alla ni som ska se visningen! Glöm inte bort att man kan köpa biljett i entrén till visningen kl 17.00 imorgon. Det är på Annexet i Stockholm, och det kostar 150kr. (Förköp i MUS butiker kostar 100kr.)

3 kommentarer:

  1. Ameh! De skulle ju haft för gravida med jöee!

    SvaraRadera
  2. Jejja: Hehe jag hade säkert fått dispans på outfiten, men jag går ju snart hem och är mammaledig ändå, så tänkte det var bättre att den nya tjejen fick åka iväg och få lite inspiration, samt lära känna chefen bättre. :)

    Lisa: Tack! Det är min kära vän Jannica Bonnerstig som har knåpat ihop den. Visst är hon duktig?? :) Är jättenöjd!

    SvaraRadera