Dagens makeup - Avatar

Hej! Äntligen fick jag igång det sabla internet! Hatar teknik när det inte funkar..
Jag fick bråttom i morse när jag skulle fota, så jag hann tyvärr inte fota produkterna jag köpte igår, så vi sparar dem till imorgon isället. ;)

Fredag på jobbet = lite extra krut på sminket! Inspirerades av Linda Hallberg med att sätta strazzen längs inre ögonvrån på det här viset. Tyckte det var snyggt! Dock borde jag knytit ihop det med några fräcka fransar till, men men.. Så här har jag sett ut idag iaf! (Folk stirrar lagom mycket när man cyklar till jobbet.. hehe.)




Produktlista (allt från mus om inget annat anges)

Ögon
HTL Stardust
M/S Flamenco
C/S Metallic plum
M/S Pink frost
M/S varieté
Blush Must have
E/P Copacabana
Strazz Multi
Strazz Jet black
Cake eyeliner black, mist
Masterpiece max, MF

Kinder
Prism, mac
Wonder blush Cairo

Läppar
lip gloss wand Viola




3 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Jag tänkte bara höra med dig hur du sätter fast strassen? =) Jag brukar själv köra med strass ibland men tycker det är svårt att sätta dit en klick lim (använder ögonfranslim från MAC) och låta det torka några sekunder utan att lyckas få strassen att torka fast på figret ist.. Hur gör du?

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! Jag sätter en klick lim på handen, sen tar jag trazzen med pincett och "doppar" undersidan på stenen i limmet, sedan sätter jag fast den i ansiktet. :)

    SvaraRadera
  3. gu me fina sminkningar :) Blir o lägga till p åbloglovin :D !

    SvaraRadera