Dagens makeup - End of Summer

God kväll!


Idag har vi skyltat om till nya looken på jobbet! Är så taggad inför den här looken, den är så rolig! Imorgon kommer äntligen några av höstens nya färger till butiken, och mitt efterlängtade crew kit. ;) Förhoppningsvis är även Maria Montazamis läppstift med också! Heja, heja!

Fick förresten se en liten filmsnutt från visningen som en av kollegorna filmade med mobilen. Jag önskar jag varit där!! Det såg GRYMT ut! Någon av er som var där? Vad tyckte ni?

Lite senare än vanligt, men här kommer dagens! Trist att jag är så kass på att fota, jag får liksom inte fram färgerna på ett bra sätt. Det syns t.ex inte att jag tonat ut den gråa skuggan i grönt.



Produkter jag använt (allt från MUS om inget annat anges).

Ögon
HTL Saturn
M/S Monty
M/S Velvet
M/S Muffin
M/S Satin
M/S Fizz
E/D Hectic
E/P Vanilla
E/P Tropical
Cake eyeliner black, mist
Max Lashes black

Kinder
Prism, mac
Lust

Läppar
Gloss lips Tell





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar