Dagens makeup - Show Girl

Halloj!

Jag älskar våra hattar till Show girl-looken! Dock blir det lite varmt när man jobbar så många timmar. Idag sminkade jag mig speciellt till vår interna sminktävling som pågår mellan butikerna nu. Jag blev nöjd, men tror  inte jag kommer vinna. Det finns alltid folk som lägger ner otroligt mycket energi på detta. Förra hösten när det var looken "extreme" vann Lina från Norrlandsgatan (tror det var Lina iaf). Hon hade gjort en helt otroligt snygg sminkning och klippt och klistrat med olika lösfransar med och utan fjädrar. Så himla duktig!

Mitt bidrag! Blev väldigt fint ljus när jag fotade på jobbet. kanske skulle börja fota där istället för hemma vid fönstret?

7 kommentarer:

  1. Det var ju hur snyggt som helst! Speciellt med hatten - jag ÄLSKAR den! Det är dock bara jag i Falun som gillar den men det gör mig INGENTING :P
    Spana dock in linda hallbergs make hon gjorde här om dagen... Vet inte om det är hennes bidrag, men herrejävlar vad inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Åhå, vilket jobb där man får ha hattar inomhus! Så snyggt! Sminkningen med.

    SvaraRadera
  3. Fiiint!!
    Ni får skaffa såna mindre hattar som jag har ;D Man sätter dem på sniskan och ser jätteelegant och "showig" ut ^^ Typ en sådan dock inte lika mycket detaljer --> http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=141051

    SvaraRadera
  4. hehe.. jag förstår vad du menar! du får ringa till huvudkontoret och föreslå det. ;)

    SvaraRadera
  5. Lätt att jag ska! ;D "De ska ha nye hattööör och stolööör, det är mina krav om en sägöör" Tror du att de lyssnar på en Degerforska? Hahaha

    SvaraRadera
  6. haha jag tror inte de skulle fatta ett enda ord. ;)

    SvaraRadera
  7. Det tror inte jag heller! ^^

    SvaraRadera