Frans och ögonbrynsfärg från Depend

Hej på er! Hoppas ni fått en bra start på helgen. Min start blev aningen.. konstig. När jag gick upp i morse (eller ja, halv 12) såg jag att det satt ett fyllo på vår balkong! Halvnäck som jag var smet jag in på toan och drog på mig ett par brallor, sen väckte jag min sambo (som jobbat natt och ganska nyss gått och lagt sig). Han sprang ut och jagade bort fyllot. Tur att han var hemma! Jag hade nog inte vågat göra annat än att ringa polisen. Undrar hur länge han suttit där egentligen?

Anywho.. Till inläggets syfte! Jag färgade nyss mina bryn. Fransarna vågar jag inte färga själv, det får jag gå till salong och göra. Väteparoxid är inget man vill exprementera med runt ögonen..


Jag använde mig av Depends frans och ögonbrynsfärg i färgen "brunsvart". Jag blandade två cm av färgen med 10 droppar väteparoxid och lät verka i ca 10-12 minuter. Så här blev resultatet!

Före och efter. Tyvärr blev det varmare ljus på den första bilden, men man ser ju ändå tydligt skillnaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar