Dag 25 - Favourite eyeliner?

Som ni kanske märkt så gillar jag cake eyeliner. Jag gillar att det blir skarpt, och jag gillar att den blir matt. Flytande eyeliners vill gärna fortsätta vara glansiga även när de torkat, vilket jag inte gillar. Dessutom slutade jag att ens försöka gilla dem innan de kom på att man kanske borde göra penseln smalare. ;)
Inom kort kommer MUS med en flytande eyeliner igen, efterfrågan är enorm på dessa! Förstår inte riktigt varför, men antar att alla är olika.

Min cake eyeliner kommer från Mist, men skulle faktiskt behöva köpa en ny, eftersom jag haft denna i ca 6 års tid. Hur många bakterier gissar ni på? ;) Kommer iaf köpa den nya från MUS, för den har en mycket mindre och smidigare förpackning.

1 kommentar:

  1. Älskar min flytande eyeliner, och att den inte mattas ner efter ett tag.

    SvaraRadera