Dag 5. Favourite lipstock, lip gloss and lip liner?

God morgon! Eller eftermiddag.. Men det känns onekligen fortfarande som morgon.. Mina ögon vill inte vakna idag. Känner mig lite stressad, måste sminka mig, hinna upp på stan och köpa present till nykommen bebis, och äta mat innan vi ska iväg på första mötet med föräldragruppen kl. 15.00.
Ja, vi ska få en bebis om ca två månader!! :)

Jag fotade mina favoriter. Ville ha med två läppennor och två gloss, men kunde iaf bestämma mig för bara ett läppstift. Det var inte så svårt, för jag är ingen läppstiftstjej, jag gillar glans mer faktiskt.


Uppifrån och ner:
Läppglanset "Cilla" från palina
Pot gloss "Fab" från MUS
Lip pencil Cosmo från MUS
Lip pencil Fabulous Rose från MUS
Lipstick Perfect Match från MUS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar