Dagens Makeup - Engelsk Konfekt

Hej på er!

Har jobbat heeela långa dagen. Kommer somna som ett litet barn ikväll, sov nämligen bara ca 4 timmar i natt..
Imorgon bär det av till Nu eller aldrig Tattoo i Karlskoga, tyvärr är det inte jag som ska bli färglagd, utan min sambo. Men är sugen på att boka en tid.. Någon som vet om man får tatuera sig när man ammar?? Nu medan jag är gravid får jag inte göra det vet jag.

Här är dagens! Blev inte alls nöjd, men jag visar er ändå!


Produktlista

Ögon
High tech lighter Saturn, mus
C/S Bordeaux, mus
C/S Ra, mus
M/S Satin, mus
Blush Must have, mus
E/P Black matt, mus
E/P Darkest shadow, mus
Cake eyeliner black, mist
Eyeshadow Black Lake, mist

Ögonbryn
M/S Deadly

Kinder
Blush lust, mus
Blush prism, mac

Läppar
Twin gloss Lead, mus


4 kommentarer:

  1. Förresten... (Börjar känna mig en ANING jobbig nu..!)Kan du inte visa en sminkning med mörklila ögonskuggor <3

    SvaraRadera
  2. Haha du är ju den enda som kommenterar, så jag tycker bara det är roligt. ;) Hur menar du? Bara en massa olika lila nyanser av lila?

    SvaraRadera
  3. Haha asch!
    Ja..typ.. Lila skugga är bäst! :D

    SvaraRadera