Inspiration

God kväll! 

Tänkte bjuda på en bild av en sminkning jag gjorde för några veckor sedan. Jag älskar att ha mycket färg, och har nyss upptäckt att jag ÄLSKAR de mjuka kajalpennorna vi har på jobbet! De gör sminkningen ännu mer intensiv. 

På den här bilden har jag använt pennan Tropical (grön) och lagt ett eyedust över för att den ska sitta bättre. Dustet heter Glory och har tyvärr utgått ur sortimentet. Istället finns det en ny dust (kom i våras) som heter Hectic, som jag är grymt sugen på att köpa med mig hem. Hectic är också varm i tonen, men mer intensiv. I övrigt har jag använt Ra (gul), Beautiful morning (orange) och Satin (vit).


1 kommentar:

  1. Jag måste bara fråga.. Du är väldigt lik en anneli jag känner som gick i skola i Karlskoga.. Kan de månne vara du eller är ni bara otroligt lika?

    SvaraRadera