Dag 6. Do you like/wear false lashes? If yes, strip or individual?

Jag använder väldigt sällan lösögonfransar. Jag tycker det är väldigt pilligt att sätta dit dem på sig själv nämligen. Men det ger ju en riktigt snygg effekt, så jag borde nog börja använda det mer. Kanske borde införa att ha det varje fredag när man jobbar? Jag gillar dock INTE singelfransarna, ok om man ska sätta en eller två på nederfransarna, men nej, inte över hela ögat. Tycker man ser den där lilla "pluppen" som den sitter fast med så tydligt, även om man har ett genomskinligt lim och lägger eyeliner över. Gillas inte!


7 kommentarer:

  1. Woooaaah! Jag tycker det är skitlätt och sätta lösfransar på mig själv men inte på andra. Under showen vi hade när jag sminkade de som var och sätta fast fransar så kom nästan tårarna! hahahaha

    SvaraRadera
  2. Nää näsan är i vägen och man ser inget för de riktiga fransarna är också i vägen, sen är det skitsvårt att se om limmet släppt nånstanns. Hatar't! Men jag SKA lära mig. ;) På andra ser man ju iaf vad man håller på med. hehe

    SvaraRadera
  3. Iofs så använder jag fleeeera lager med mascara (behöver inte ens fransar eg.?!) och då så tror jag att det är lättare.. Eller har jag fel? haha

    SvaraRadera
  4. innan eller efter du satt fastlösfransarna?

    SvaraRadera
  5. Jag har åtminstone två lager mascara innan fransarna åker på. Nu var det ju iofs otroligt längesen jag använde. Jag hade ofta ett tag när jag hade en kass mascara som gjorde fransarna glesa, jag försöker alltid få tätt och möööörka fransar :D

    SvaraRadera
  6. hm. jag lägger också i mascara först.. men det är ju mest för att spara på lösfransarna, så de inte blir förstörda. nepp, det blir till att träna för mig!! :)

    SvaraRadera
  7. Jag köper nya billiga fransar varje gång :D heehhee! Öva, öva, öva! ^^

    SvaraRadera