Dag 9 - Picture of your makeup collection

Oh lord! Det här var en pärs.. Jag bestämde mig för att riva ur allt och fota efter ketegori. Jag ångrade mig nånstanns mitt i och satt en lång stund och bara och stirrade på eländet. Jag tröstar mig med att jag förmodligen inte är värst av alla. ;)

Ok. Här är allt ouppackat.. Med på den här bilden är också mina hårstylistgrejer och grejer till nagelbyggning i akryl.

Specialeffektsmink och tillbehör.

Glitter.

Eyedusts.

Kajalpennor, cake eyeliners och läppennor.

Blush.

Strazz.

Penslar.

Nagellack.

Läppstift och läppglans.

Mascaror.

Brynskuggor och brow fix.

Primers.

Ögonskuggor.

Basprodukter.

Dagens makeup kommer upp senare!

4 kommentarer:

  1. I know.. Sa ju att jag behöver vård!

    SvaraRadera
  2. Woha.... Och allt sånt där har bästföredatum och grejer, fatta vilka pengar du lägger ut på smink på ett par år :)

    SvaraRadera
  3. Mja.. Det som blir dåligt är ju egentligen bara foundations, så jag kan egentligen slänga alla de där gamla. Men skuggor och så håller sig läääänge bara man är noga med hygienen. :) men ja, det är ju några tusenlapparvarje år. ;)

    SvaraRadera