Dagens Makeup - Poisonous Frog

God kväll!

Haft en bra fredag? Jag har ont i hela kroppen efter en intensiv dag på jobbet. Skönt att jag är ledig i helgen. :)
Här kommer dagens make up!



Produktlista

Ögon
High tech lighter Sundust, MUS
M/S Spruce (grågrön, mörk), MUS
M/S Pascal (mellangrön), MUS
M/S Eclipse (grön), MUS
M/S Fizz (piggelingrön), MUS
M/S Satin (vit), MUS
Eyedust Happy star, Mist
E/P Vanilla, MUS
Master piece max, Max factor
Cake eyeliner black, Mist
Strazz Multi, MUS

Ögonbryn
M/S Deadly, MUS

Kinder
Prism, mac
Lust, MUS

Läppar
Gloss lips Frozen, MUS




2 kommentarer:

  1. Får väl inleda med att be om ursäkt då det här förmodligen är en rätt korkad fråga men jag undrar vilken av alla de ögonskuggor du använt här är den som 'skiner igenom' mest. Alltså, jag fattar ju att det är en blandning av alla och jag ser ju att du skrivit vilka produkter du använt men älskar verkligen den där gul-guld skimmriga färgen (den som verkar vara den ljusare av de färger du använt och ligger närmast fransraden på ögonlocket) och undrar vilken det är. Den som syns mest på den första bilden ovanpå ögonlocket liksom. MÅSTE KÖPA! Vägledning?

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är Fizz du menar, men sen har jag duttat ett guldigt eyedust över hela spektaklet också. Så fizz är egentligen ljusgrön, men får alltså en guldig ton i den här sminkningen. Men om det är till forrest och regent som du tänker att du vill ha en ljusare, så skulle jag satsa på touch eller sun breeze. De är båda ljust guldiga. :)

    SvaraRadera