Dagens Makeup - Natural

Hallå!

Tog ju ledigt från jobbet idag för att kunna gå på föräldragruppen, så idag blev det en väldigt naturlig sminkning. Skulle bara kännas fånigt att sitta uppsminkad på vårdcentralen. ;)
Bilden togs några timmar efter att jag sminkade mig, så eyeliner och läppglans är inte på topp. Håret plattade jag innan jag cyklade till stan, men det syns inte heller längre, det blir vågigt när det är så här kvavt ute!


Jag har använt:
Cover all mix, MUS
BareMinerals matte foundation Fair
Blush Prism, mac
Blust Lust, MUS
Master piece max, Max Factor
Cake eyeliner Black, Mist
Tri brow color, MUS

2 kommentarer:

  1. Ser ju prima ut! Jag har också problemet med håret när det är fuktigt i luften, fasen va träligt det är när man kommit fram till jobbet och har vågigt hår helt plötsligt! haha!

    SvaraRadera
  2. JA! Det är så himla retligt!! man plattar det supersnyggt, sen 10 minuter senare är man lockig igen. it sucks!

    SvaraRadera