MUS höstvisning - Show Girl


Halloj!
Make Up Store brukar ju ha en visning varje höst. I år heter höstlooken "Show girl", och kommer bli extra pampig eftersom MUS firar 15 år i år. Det finns redan nu biljetter att köpa i MUS butiker, och kostar 100kr. Är du lika sminkgalen som jag så är dessa 100kr väl spenderade pengar. Det brukar vara riktigt coola sminkningar! Utan förköp kostar det 150kr. Visningen är på Annexet i Stockholm den 6 sept kl.17.00.


Snart släpps även de nya produkterna. Vi i personalen borde få dem lite tidigare, så de borde dyka upp snart. Längtar!

En bild från förra höstens visning av looken "Extreme" på Berns salonger i Stockholm.

Och så här såg jag ut kvällen till ära. (Klicka för att förstora bilderna). Kommer inte ihåg vad jag hade för produkter, förutom fransarna Elegant och på läpparna hade jag L/P Soft och pot gloss Queen från MUS. Örhänget har jag gjort själv av ett gammalt skärp med kedjor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar