Dagens Makeup - City Bird

Hej bloggen!

Vill först bara säga att jag tycker det är så himla kul att det redan är så många som hittat hit! Hoppas ni fortsätter att följa mig och min vandring i sminkdjungeln. :) Skulle tycka det var väldigt kul om ni ville dela med er av era tankar. Vad vill ni se här i bloggen? Jag är ju nybörjare på det här med blogga.

Här kommer dagens! Är tok-kär i min nyaste skugga C/S Ginger leaf, och använder den ofta nu. Den passar så otroligt bra ihop med M/S Ashes, så den har också blivit väl använd den senaste tiden. Den är dock trasig, och smular så jag blir tokig! Ska sätta mig och laga alla mina trasiga skuggor nån dag, då ska jag visa er hur man gör!



Produktlista

Ögon
HTL Magma (Grön), som primer. (Jepp, ska bli spännande att se om det håller sig till kvällen utan att vecka sig.)
M/S Ashes (Gråblå)
M/S Satin (Vit)
C/S Ginger leaf (Turkos)
M/S Fizz (Piggelingrön)
E/P Vanilla (Gul/vit)
E/P Copacabana (Blå)
E/P Tropical (Grön)
E/D Glory
Florence (blå) från Mist. Allt annat från MUS.

Kinder
Prism, mac
Wonder blush Cairo, MUS

Läppar
Gloss lips Posh, MUS

Per tog en bild medan jag sminkade mig. Den nakna sanningen!! Haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar