Tummen ner!

Jag köpte en lila cake eyeliner (Eggplant) från Mist för ca ett år sen, den hamnade dock i stora sminklådan och glömdes bort. Men när jag fotade allt i helgen så hittade jag den och la in den bland det sminket jag använder mest. Så idag provade jag den. Älskade verkligen färgen! Men kolla på den nu!? Den har torkat och blivit smulig under dagen! Antingen var den 100år gammal när jag köpte den, eller så är det något fel på den. Min svarta från samma märke har jag haft i 6år nu, och den funkar lika bra nu som när den var ny. Dessutom verkar den aldrig ta slut!

Besvikelsen är total!

Nån som har nåt tips på en bra lila cake eyeliner från nåt annat märke?

1 kommentar:

  1. http://kosmetikan.se.tmp2.wgr.se/smink-make-up/ogon/eyeliner-mascara/eyeliner-to-stay-party-purple-711/

    Kolla den! Vet inte om det är cake eller gel, men den har fått fina recensioner =)

    SvaraRadera